Skoda разкри дизайнерската концепиця MissionL design по време на нощното събитие на Volkswagen Group, състояло се буквално часове преди първия официален ден, посветен на медиите от IAA 2011.
Предсерийният модел е предвестник на нов компактен модел на чешкия автомобилен производител, с който Skoda възнамерява да завладее пазарите в Европа, Русия и Китай. „Целта ни е глобалните ни годишни продажби да възлизат на 1,5 млн. единици до 2018 г. Ще представяме по един нов модел на всеки шест месеца през следващите години“, заяви проф. почетен д-р Уинфред Вахланд по време на представянето на модела.
MissionL е с минималистични изчистени линии и ще заеме нишата между Fabia и Octavia. Производството ще започне още през следващата година. Очаквайте допълнителни подробности след пресконференцията на чешката марка днес.
Мишел Георгиев отново шампион на Югоизточна Европа по картинг
Български тунери стилизираха хърватски прототип...
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!