Пазарният дял на Opel продължава да расте

Общи 09 юни 2011 | Auto-Press.net A- A+ 4815 посещения | без коментари

Източник: www.opel.bg

Автомобилният производител обяви седми пореден месец на нарастване на пазарния си дял
26-процентен ръст през май в Европа в сравнение с предишната година
Meriva и Astra Sports Tourer с особено голямо увеличение на продажбите
31-процентен ръст в продажбите на Opel в България

Рюселсхайм. През май Opel постигна седми пореден месец на нарастване на пазарния си дял в Европа в сравнение със същия период през миналата година. Европейският пазарен дял на марката нарасна от 5.8 процента през май 2010 г. на 6.3 процента през май 2011 г. Това се отрази в ръст на продажбите от близо 24,000 автомобила или 26.1 процента. През първите пет месеца на 2011 г продажбите скочиха с над 55,000 автомобила или с 11.6 процента в сравнение със същия период на предишната година. Едновременно с това пазарният дял на марката достигна 6.25 процента от 6.0 процента за същия период една година назад. Opel продаде общо 534,000 автомобила от януари до май 2011 в цяла Европа и увеличи пазарния си дял на 23 от общо 27 европейски пазара.

Meriva и Astra Sports Tourer са особено успешни, заемайки и двата модела първо място по прадажби в своите сегменти. Популярността на Meriva бързо доведе до нов етап в производството в Сарагоса. Въпреки че е на пазара от по-малко от една година, тази седмица в Сарагоса ще бъде произведена 150,000та от новото поколение Meriva.

Opel увеличи продажбите си в Германия с 38 процента през май

Opel значително увеличи продажбите си през май на родния си пазар: бяха продадени 38 процента повече автомобили в сравнение с май 2010 г., като пазарният дял на марката достигна 8.1 процента. През първите пет месеца на тази година продажбите на Opel нараснаха с над 23 процента в сравнение със същия период на миналата година, а пазарният дял стана 7.65 процента (миналата година: 7.1 процента).

Ален Висер, Вицепрезидент отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбеното обслужване в Opel, подчерта два важни положителни фактора в пазарното развитие на Opel: "Броят на продажбите ни показва дългосрочна, стабилна, възходяща тенденция. Но нашето развитие не се дължи само на подобрената икономическа обстановка, ние постоянно увеличаваме и пазарния си дял спрямо нашите конкуренти. Много малко производители успяват да направят това през последните месеци. Това показва, че новите ни автомобили отговарят напълно на търсенето и изискванията на клиентите ни.

Opel увеличи пазарния си дял и в България

Продажбите на Opel в България нараснаха с 31 процента за първите пет месеца на тази година, като марката изпревари ръста на целия пазар на нови автомобили и камиони с над 8 процента. Марката постигна 5,89 процента пазарен дял през май и 5,57 процента за целия период от януари до май тази година, което в сравнение със същия период на миналата година представлява увеличение с около 0,35%. Основни двигатели за този успех са моделите Astra и Corsa, като продажбите на Insignia надвишиха с близо 80 процента тези за същия период на предходната година.

 
Ключови думи:   astra, opel, Sports, tourer
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте